De huisstijl wordt gekenmerkt door de kolibrie. Het idee van de kolibrie is in gesprek met Lisa naar voren gekomen.
Ik vroeg haar of er een dier, object of element was waar ze een connectie mee had. Mede door haar reis naar Costa Rica heeft de kolibrie indruk op haar gemaakt. Na een brainstorm over Lisa en haar bedrijf kwamen we tot de conclusie dat het vogeltje uitstekend bij haar past.

- Lisa en de kolibrie zijn allebei klein van stuk maar dit is niet de hoofdzaak die ze met elkaar verbindt. De vliegtechniek maakt de kolibrie uniek en heeft daardoor een onderscheidend vermogen. Net als de kolibrie onderscheidt Lisa zich met haar eigen schrijfstijl en eigenschappen wat haar one of a kind maakt. 
- De kolibrie heeft een uitstekend geheugen, zo kunnen ze elke bloem herinneren waar ze ooit zijn geweest. Een eigenschap die perfect aansluit op Lisa en haar vak, aandachtig luisteren, onthouden en omzetten naar een goed verhaal.
- Tot slot heeft de kolibrie een bijzonder goed zicht en gehoor, zintuigen die bij Lisa altijd op scherp staan om tot een goed verhaal te komen.

VORM LOGO
Het logo is een omlijning van een kolibrie die met lijnen aan elkaar is verbonden. De binnenste lijnen zijn de losse elementen die met elkaar een verbinding maken en daardoor samenkomen tot 1 vorm. Zoals Lisa telkens weer losse informatie weet samen te brengen naar een compleet kloppend verhaal. 
Back to Top